Nieborowice, dn. 22.12.2022 r.
OPS. 26 .3.2022
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na świadczenie usług w zakresie „ zapewnienia schronienia osobom bezdomnym z terenu Gminy Pilchowice”.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Pilchowice, ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice
NIP 9691606890 ;
dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach, ul. Główna 52, 44-145 Nieborowice
Tel. 730179561 , adres e-mail:
Zaprasza do złożenia oferty w następującym przedmiocie i zakresie zamówienia:
Świadczenie usług schronienia dla 2 osób w postaci:
1.1 noclegowni
1.2 ogrzewalni
a) osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest gmina Pilchowice
b) potrzebującym pomocy – schronienia ( z wyjątkiem nieletnich), których miejscem zameldowania jest gmina Pilchowice
2. Każdorazowe umieszczenie osoby bezdomnej odbywa się na podstawie skierowania do noclegowni i ogrzewalni wydanego przez Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach. Decyzje zawierać będą : imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres usługi .
- W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem, telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zastaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni.
3. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia osobom o których mowa:
- w pkt.1 ppkt.1.1 :
tymczasowej pomocy w postaci miejsca noclegowego, umożliwiającego
spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia.
- w pkt.1 ppkt.1.2:
tymczasowego schronienia umożliwiającego interwencyjny, bezpieczny
pobyt w ogrzewanym pomieszczeniu wyposażonym co najmniej w miejsca
siedzące.
4. Liczba osób wymagających schronienia.
Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu Gminy Pilchowice dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
5. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc w terminie do 15 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie nastąpi do 28 grudnia br.
5.1. Zapłata za wykonanie usługi będzie regulowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury do OPS w Pilchowicach, za wyjątkiem miesiąca grudnia .
5.2. Podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury z załączonym imiennym wykazem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia;
5.3.Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.
7. Termin realizacji zamówienia od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.
8. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
· wymagania niezbędne : w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty, jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez Wojewodę Śląskiego. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego .
8.1. Warunki i zakres realizacji :
1) Miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia .
2) Stawkę godzinową należy podać w „Formularzu ofertowym” (załącznik nr1)
3) Wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
4) Dopuszcza się składania ofert częściowych.
9. Kryteria wyboru oferty:
najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta ,
10. Sposób przygotowania oferty :
a) wypełniony formularz ofertowy wg złącznika nr. 1 – wzór oferty
10.1. Wymagane dokumenty :
a) aktualny wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument
stanowiący o podstawie działalności podmiotu,
b) w przypadku fundacji i stowarzyszeń– aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis
z Krajowego Rejestru Sądowego,
c) w przypadku pozostałych podmiotów‐ inny dokument właściwy dla podmiotu,
d) dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła
Katolickiego oraz do innych kościołów i związków wyznaniowych , obowiązkowym
dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii ,
pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go
reprezentujących z oddziałów terenowych nie posiadających osobowości prawnej ,
e) inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające daną osobę lub osoby do
reprezentowania podmiotu – dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o
podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do
reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub
innego organu wykonawczego, wyrażające :
· upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
· zgodę na zawarcie w imieniu podmiotu składającego ofertę umowy z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Pilchowicach,
f) odpis statutu,
g) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu wg załącznika nr 2.
11. Miejsce i termin złożenia ofert
Oferty można składać w następujący sposób :
a) drogą elektroniczną na adres e‐ mail :
b) drogą pocztową na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Pilchowicach, ul. Główna 52
44-145 Pilchowice
Oferty należy składać do 05.01.2023r. do godz. 12.00.
Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w termie 14 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie internetowej Ośrodka.
Aplikacje, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
12.Osoba do kontaktu w przedmiotowej sprawie:
imię i nazwisko : Jolanta Szczecina tel. 730179561; e‐mail:
Załączniki :
1. Formularz ofertowy
- Oświadczenie o spełnianiu warunków.
- Klauzula informacyjna
Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Pilchowicach
Jolanta Szczecina